پکیج بازی کانتر برای یونیتی :: علوم کامپیوتر

علوم کامپیوتر

بهترین آموزش ها در زمینه علوم مختلف کامپیوتر

علوم کامپیوتر

بهترین آموزش ها در زمینه علوم مختلف کامپیوتر

پکیج بازی کانتر برای یونیتی

ابوالفضل شیخیانی | جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۳۰ ب.ظ
به نام خدا

در این پست برای شما عزیزان پکیج بازی کانتر استریک برای یونیتی رو میزارم که میتونید براحتی


اونو دانلود کنید و ویرایشش کنید .


کانتر

این پکیج بازی کانتر یک بازی اکشن کامل هستش و میتونید حتی از اون در بازی خودتون استفاده کنید.

لینک دانلود

http://uploadboy.me/ntrskw551g81/counterstrike-source.unitypackage.html

من پیشنهاد میکنم از کداش استفاده کنید و یاد بگیرید

از مطالب دیگر هم بازدید فرمایید

سایت کسب در آمد کلیکی فیس نما

http://worldofdebuger.blog.ir/1397/01/31/face-name

نظرات  (۲)

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
سلام من دارم دان میکنم ولی یافت نمیشه لطفا چک کنین 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی